Управління персоналом

Рішення, яке дозволяє автоматизувати процеси організації кадрового обліку та розрахунку заробітної плати в компаніях будь-якого рівня і різних галузей діяльності. Програма проста у використанні і в той же час має широкий спектр настроювань і функціональних можливостей, охоплюючи всі завдання обліку кадрів.

Управління персоналом складається з чотирьох підсистем:

  • Ведення штатних розкладів та організаційних структур
  • Облік кадрів
  • Облік робочого часу
  • Розрахунок заробітної плати

Облік кадрів

Підсистема дозволяє автоматизувати будь-які кадрові операції в організації: прийом на роботу, переведення, звільнення, оформлення лікарняного, відпустки, відрядження та інші. Підтримується ведення особистих справ співробітників компанії, а також забезпечується управління статусом фізичних осіб, який використовується для ідентифікації різних груп людей (наприклад, кандидат на посаду, працівник, державні службовці, колишні співробітники, особи, оформлені за трудовою угодою і т.д.). Набір підтримуваних кадрових операцій може бути легко розширений у відповідності зі специфікою Вашої організації.

Ведення штатних розкладів та оргструктур

Підсистема дозволяє створювати і змінювати (планувати) необмежену кількість організаційних структур підприємства, а також підтримувати наявну структуру - штатний розклад.

Організаційна структура представлена у вигляді ієрархії організаційних одиниць, якими можуть бути компанія, структурний підрозділ або посада. Кожна така одиниця може бути пов'язана з набором довільних показників, наприклад, штатна посада може бути пов'язана з посадовими інструкціями, бальною оцінкою посади, показниками її оплати — бюджетом посади, графіком роботи з цієї посади, відкритими по ній вакансіями та іншими показниками.

Модуль дозволяє виконати аналіз показників штатної структури, а саме - сформувати плановий фонд оплати праці, фонд робочого часу, потреби і витрати на залучення персоналу, одержати інші статистичні та фінансові показники і побудувати всю необхідну звітність. Підтримується функція призначення і переміщення співробітників компанії по структурних підрозділах компанії і штатних посадах.

Облік робочого часу

Підсистема дозволяє робити настроювання довільної кількості графіків робочого часу і змін, як на день, так і на період. Ви отримаєте можливість вести календар святкових днів, автоматично формувати робочий календар, як для всієї компанії, так і для окремих працівників, автоматично розраховувати норму робочого часу на кожний звітний період, а також враховувати всі відхилення в табелі робочого часу. У модулі також надана можливість, планувати робочий час - відпустки, понаднормові, враховувати їх використання, а також компенсацію. Ведеться баланс різних категорій робочого часу і забезпечується стандартна звітність, пов'язана з використанням робочого часу.

Розрахунок заробітної плати

Підсистема дозволяє вести необмежену кількість нарахувань і утримань, збирати дані для заробітної плати з особової справи співробітника і його табеля, а також організувати паралельний розрахунок заробітної плати в декількох валютах. Можливе виконання перерахунків за попередні періоди, реалізовано формування платіжної відомості, а також відомості по виплатах працівникам і третім особам. Ви зможете автоматично отримувати всю необхідну стандартну звітність по зарплаті. Модуль також генерує дані про витрати, які можуть передаватися в зовнішні системи бухобліку. Підтримується ведення тарифних угод, що дозволяє регулювати оплату праці в розрізі різних тарифних груп і категорій.

logo

Україна, 08341, Київська обл., Бориспільський р-н, село Вишеньки, вул.Велика набережна, будинок 11-А, приміщення 13

Email: info@softline.org.ua

Компанія Софтлайн ІТ — розробник інформаційних систем, софту на замовлення, системний інтегратор, постачальник телекомунікаційного обладнання, а також провідний постачальник якісних IT-рішень і бізнес-систем на ринку інформаційних технологій.