Softline посилює напрямок розробки програмного забезпечення для БПЛА

У п'ятницю, 28 жовтня 2022 року, в офісі Intecracy Group відбулась презентація прототипу майбутньої системи управління безпілотними літальними апаратами (БПЛА). Розробкою програмного рішення займається Softline Defence. А особливістю є те, що майбутній софт призначений для роботи у захищених комплексах управління БПЛА.
Станом на сьогодні програмне забезпечення дозволяє в автоматичному режимі виконувати кільком літакам одночасно наступні завдання:
- Політ за маршрутом
- Управління та моніторинг у реальному часі
- Прив'язка геотегів до фотографій
Оператор за допомогою зручного інтерфейсу має такі можливості:
- Складати польотне завдання
- Зчитувати та записувати польотні завдання
- Побудови лінійного, майданного та довільного маршруту
- Коригування маршруту та його параметрів у режимі реального часу
- Коригування всіх маршрутних параметрів: висоти, швидкості, перекриття фотографування, відстані вильотів/підльотів до зони, початок та кінця зйомки
- Автоматична перевірка безпечної висоти та тривалості маршруту
- Перетворення завантажених зон Google KML/KMZ на маршрут
- Збереження/завантаження маршруту
Апаратні можливості:
- Керувати БПЛА та корисними навантаженнями в процесі польоту
- Проведення передстартових перевірок та калібрування
- Відображення всієї телеметричної інформації апарату в режимі реального часу
- Відображення розташування БПЛА у режимі реального часу
- Автоматичне повернення додому через заданий час
- Автоматичне викидання парашута при падінні апарату
- Автоматичний викид парашута при перевертанні апарату
- Прив'язка зображень до геотегів
- Перегляд після польотних даних
Інформація про місцевість
- Онлайн завантаження електронних карт у різних форматах
- Збереження та завантаження карт та рельєфу конкретних областей на жорсткому диску
- Накладення шарів карт (супутник, гібрид тощо)
- Пошук по населених пунктах
- Відображення висоти рельєфу місцевості
- Відображення азимута
- Вимірювання відстані на карті з точністю до 1 м
- Визначення швидкості та напрямки вітру
Режими польоту
- Автоматичний політ за маршрутом, з можливістю переривання на інший режим польоту
- Політ у вказану точку на карті поза маршрутом
- Аварія в поточній або заданій точці на карті
Наразі прототип проходить випробування на спеціальних полігонах. За результатами випробувань будуть визначені переваги та можливі недоліки. Після цього відбудеться етап доопрацювання.